Post by bladintarowme on Mar 17, 2022 6:37:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sushi Roll 3D - Cooking ASMR ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sushi Roll 3D - Cooking ASMR IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit generaattorihelmille ▞▞▞
▞▞▞ Sushi Roll 3D - Cooking ASMR 2022 version ▞▞▞
Se on hyvä aikaa tuhlaavaksi peliksi, se on tarpeeksi yksinkertainen saadakseen sinut koukkuun, mutta se toistuu...
Ok peli liika vaan mainoksii
Tämä peli on parasta mitä sinun täytyy pelata
Sushi Roll 3D - Cooking ASMR Simulacije qydy
Peli itsessään on mahtava ja hieno, mutta joka kerta kun yritän päästä peliin, se potkaisee minut ulos. Mutta suosittelen hankkimaan. Ja joka kerta kun poistut, saat mysteerilaatikon tai uuden annoksen ja muuta sellaista. Mutta ainoa syy, miksi annoin sille 3 tähteä, oli se, että se potkaisee minut jatkuvasti. Mutta kaiken kaikkiaan se on loistava peli.
Kiva peli
Tämä on erittäin hauska peli pelata, kun et tiedä kuinka viettää aikaa. Haluan heidän tekevän siitä entistä kovemman, jotta peli voi olla entistä hauskempaa haasteiden kanssa. Olen monta kertaa nähnyt, että mainoksia on monia ja kun tarvitsemme toista ainesosaa, meidän on katsottava mainos. Haluan todella heidän muuttavan tämän, olisi parempi antaa väärennetyn pelin määrä ja ostaa ainesosa.😤Muuta nämä asiat.
Nyt viivyttelen sinun syytäsi! Kiitos! Nyt haluan tappaa itseni
TÄMÄ PELI ON SUORAAN ROSKAA!!! YRITÄN AVAA SEN, SEE LATAA 30 MINUUTTIA, JA SEN SAAN ILMOITUKSEN, JOTEN SOVELLUSTA EI VOI AVAA NYT, YRITÄ Myöhemmin UUDELLEEN. Rakastan tätä peliä, jos he korjaavat tämän tyhmän ongelman. 😡😡😡 En suosittele 🙄🙄🙄
Mainokset, jotka päättyvät mainokset Middle-mainokset Niin monet mainokset I HATE Tämä peli SOOOOOOOO Monet mainokset tuhlaavat aikaa elämästäni joka toinen minuutti ja tunti mainokset idk kuinka monta mainoksia ei lataa tätä peliä 🚫 🚫
Todella kamala sovellus, en kirjaimellisesti ole pystynyt pelaamaan peliä. Se sulkeutuu itsestään heti alussa, mikä ei anna minun pelata ollenkaan. Ja kun se ei poistu, se on jumissa latausnäytössä. Siksi se on kamalaa, se ei anna minun pelata ollenkaan. En suosittele tämän sovelluksen lataamista, koska se ilmeisesti on viivästynyt ja latautuminen kestää liian kauan mainosten takia. (Ja kyllä, olen kokeillut lentokonetilaa ja saan edelleen saman tuloksen)
Minä 💗 pelin, mutta ne tekevät asioista aina niin kalliita. Lisäksi se ei ole sellainen tunnelma, josta pidän. Viimeinen asia liikaa mainoksia. Tämä on ok peli.
Se on kuin ASMR ruoanlaittoon, se on niin rentouttavaa, kiitos tämän sovelluksen julkaisemisesta, se auttoi minua stressaantuneisuuteeni.Asioita, joista pidän sovelluksessa: 1. se on niin tärkeä stressilleni 2. Pidän todella siitä, että voit päivittää ja laajentaa enemmän ja enemmän 3. Saat jopa VIP-ihmisiä tulemaan ravintolaasi. Kiitos, minä rullaan 3D ASMR: n
Tämä peli on hauska ja koukuttava, mutta siinä on aivan liikaa mainoksia. Jos siinä ei olisi niin paljon mainoksia, olisin ehkä antanut sille 5 tähden, mutta tätä peliä on todella hauska pelata, kun olet kyllästynyt, joten siksi minä antoi sille 3 tähteä.
Vihaan tätä ehdottomasti, kun yritän avata sovelluksen, se antaa minulle 5 lisäystä ja kysyy, haluanko ostaa tavaraa ja kun sanon, että ei, se antaa minulle lisää lisäyksiä, jos voisit arvioida pelin 0/5, mutta tekisin Minun täytyy tehdä vähintään 1
Peli oli melko hyvä, mutta tunnin tai alle sen jälkeen siitä tuli melko tylsää ja voittaminen ja kaikkien noiden mainosten läpikäyminen, voi luoja, niin paljon vastauksia, kuten 30 kertoimella, noin 20 kierroksen aikana, jotka ärsyttivät niin paljon, mutta peli oli melko hyvä ja pidän tehdä kakkuja ja muuta
Rakastan tätä peliä, mutta siinä on liikaa mainoksia, kun klikkaan seuraavaa, nyt pääsen mainokseen ja näyttöni jäi jumiin ja potkaisi minut pelistä kaiken kaikkiaan rakastan tätä peliä❤
Kuten muut ovat sanoneet, liian paljon mainoksia. Melkein jokaisen tason jälkeen on mainos, ja vaikka he tarjoavat sinulle palkinnon, jos katsot mainoksen, mutta hylkäät, siellä on mainos. Ainoa ero on siinä, että sen sijaan, että hukkaat yli 30 sekuntia elämästäsi ja saisit sitten palkinnon, hukkaat 15 sekuntia. Ei kiitos!
STRIKERS 1945 2 classic Arcade uxo
Minulla on vain yksi kysymys - miksi tämä numero 1 on ilmainen peli? En halua olla töykeä, mutta siellä oli PALJON paljon mielenkiintoisempia ja itse asiassa työskennellyt yli viikon ilmaisia pelejä, joiden olisi pitänyt ottaa tämä paikka. Peli on kuten kaikki muutkin ja kyllästyy 10 sekunnin pelaamisen jälkeen
Pidän pelistä, mutta haluaisin ostaa sen, jotta voisin pelata ilman mainoksia. Mainokset tekevät siitä epähauskan, ja on valitettavaa, että se pilaa pelin minulle. Haluaisin ostaa pelin, kuten ennenkin
Paras peli koskaan ja rakastan sitä
Okei, joten luulet luultavasti minun olevan mainosten valittaja, mikä pitää paikkansa! Mainoksia on aivan liian paljon ja ravintolan päivitysten ostamisen jälkeen rahat ovat täysin arvottomia! Jotta voit jatkaa ravintolasi päivittämistä, sinun on katsottava nämä earrape-mainokset. Tykkään pelata tätä peliä täydellä äänenvoimakkuudella, joten en ole tyytyväinen siihen :/Laatat ovat myös hyödyttömiä, kun olet katsonut mainoksen rahasta, joka on ALVONTA sen jälkeen, kun siirryt eteenpäin, VIP-vieraat eivät ole mainoksen arvoisia, Muutenkin se on kunnollinen ääniä ja tyytyväisyyttä varten
Pelit ovat toistuvia "bonuksella XX% enemmän". Mainoksia joka kerta. Jopa klikkaamatta "bonuksia". Sanoisin, että 80 % ajasta, kun napsautat seuraavaa tai mitä tahansa, se menee mainokseen joka tapauksessa. Tässä pelissä ei ole riimiä tai rytmiä, kun rullaat tavaraa, sitten sinulle tarjotaan 3 maustetta, joita käytät niin paljon kuin haluat, taitopeliä ei ole, jos laitat oikean määrän. Ei mitään. Ja yksi mausteista, joita sinun on katsottava mainoksessa, koska se on erityinen tuntemattomista syistä... Vain mainoksia kaikkialla
Mainokset. Mainoksia niin pitkälle kuin silmä näkee. Et voi pelata kolmekymmentä sekuntia ilman mainoksia. Vaikka poistaisit palkkiomainokset käytöstä, kun huomaat katsovasi enemmän kuin pelaavan, se pakottaa mainokset joka tapauksessa päällesi. Muuten se on hauska peli, ei liian haastava. Jotain tekemistä, kun yrität tappaa aikaa.
Mahdollisesti loistava peli, joka on täysin pilalla mainoksilla
Sushi Roll 3D - Cooking ASMR સિમ્યુલેશન sjqs
Se on aika meh peli. Pidän asioista, joita voit tehdä täällä! Vain, ei mainoksia. Se saa sinut menemään mielenkiintosi melkein heti. Voin sanoa, että peli on hauskaa, siinä kaikki.
Sushi Roll 3D - Cooking ASMR Simulyatorlar rht
Rakastan tätä peliä, mutta toivon, että tilauksia olisi enemmän. Se voi myös olla ärsyttävää, jos et voi päivittää ravintolaasi. Näiden kahden asian lisäksi se on tyydyttävä ja hauska peli.
Todella upea! Jokaisen tekemisen jälkeen on lisäys, mutta ne ovat hyvin lyhyitä! Ei viivettä ja kaikki itse pelistä on mahtavaa! Suosittelen tätä kaikille.
me encanta este juego
Se on viihdyttävää Se pitää sinut kiireisenä, saat satunnaisia mainoksia. Mutta erityistä tavaraa ovat vain jatkuvasti 20 sekunnin mainoksia melkein kaikesta ja kaikesta.
Hyvä peli kivaa ajan viettoa ja kivaa ja mainoksia EI tule joka VÄLISSÄ
Hauska peliシ︎
Todella koukuttava peli. Mutta yksi asia saa minut antamaan 3 tähteä. Mainokset. Niitä on aivan liikaa. Rakastan peliä, mutta yritä vähentää mainoksiasi.
Pientä viivettä
Sushi Roll 3D - Cooking ASMR Παιχνίδια προσομοίωσης cyoe
Kuinka sen selitän. sen viive, vaikka et halua bonusrahaa, saat silti mainoksen, ja NIIN paljon muuta, mikä on väärin tässä pelissä, mutta nyt, mitä odottaa, kun kaikki pelit tässä sovelluksessa on täynnä ahneita yrityksiä, jotka haluavat vain rahaa, koska "Peli maksoi NIIN PALJON RAHAA" EMME EI välitä, HALUAMME OIKEAN PELIN!!!!!
Hyvä peli, mutta liikaa mainoksia. Vietit enemmän aikaa mainosten katseluun kuin pelin pelaamiseen.
Se ei ole pahinta, jos sinulla on aivot ja laitat lentokonetilan päälle ja siirryt offline-tilaan ja voit pelata ilman mainoksia, se on hauskaa.
Hauska ja koukuttava. Okei, ehkä mainokset liioittelevat tätä peliä hieman, mutta se on silti hauskaa. Mutta minulla on ongelmia. Ensinnäkin: se on erittäin viivästynyt ja häiritsee pelaamista. Ehkä se on minun laitteeni, mutta se on silti viivästynyt. Toiseksi: minut potkaistaan ulos sovelluksesta kierroksen aikana ja kun avaan sovelluksen uudelleen, se vie minut samalle tasolle, jolla olin lähellä maalia. Ärsyttävä. Mutta tässä pelissä on myös hyvät puolensa. Kun avaat uuden peitteen, se ei pakota sinua katsomaan mainosta saadaksesi sen, kuten useimmat sovellukset saavat sinut tekemään.😊😊😊
Ainoa asia, sen 4 tähden se, koska 1. Pelini kaatui 5 kertaa, se oli ärsyttävää 2. Mainoksia on liikaa. (Vai ei niitä niin paljon?) Anways 3. Se on niin hidasta 😑😑😕😕
Sushi Roll 3D - Cooking ASMR شبیهسازی avgv
Miksi minun pitää katsoa mainoksia kaikilla tasoilla? Se on niin ärsyttävää.